Etiquetas

lunes, 23 de septiembre de 2013

El camí de les obvietats: "El que tothom sap" ho sabia tothom menys jo.

Benvinguts al món del que és evident. En aquesta reflexió, que se m'ha allargat una  miqueta i per això penjo en forma de dossier, vull explorar les coses de les que no cal parlar perquè tothom ja les sap. Penso que és un escrit que parla molt directament sobre la meva manera de veure el món, i per això he decidit posar com a portada aquest quadre que em va fer l'Àlex. Sé que tot plegat té una pinta presumptuosa, però m'estimo més mostrar-ho així que posar-me límits jo mateix a quin valor tinc dret a donar als meus escrits. Acceptaré encantat totes les crítiques i comentaris que em vulgueu fer.

Si teniu ganes de llegir i reflexionar una estona, aquí teniu els enllaços a la versió pdf i a la versió epub. Espero que sapigueu disculpar les errades que hi pugui haver. Ja m'atreveixo a editar, però em falten molts coneixements i pràctica.

Espero que us agradi o, si més no, que us entretingui i us faci pensar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario